lilla-l

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linda Rudén - 18 september 2011 21:04

.... trots halv sjukstuga även idag så har dagen varit underbar.

Den började med att jag och John tog Engla på en långpromis i skogen. John sprang först, Engla i mitten och jag sist ( nja inte sprang, utan gick)


Sen spenderade jag och John 3 timmar på lek o bus så han fick springa av sig lite.

Middagen bestod av stuvade mackaroner o köttbullar på beställning, lite senare Roger´s hemmagjorda hålkakor till kvällsmat. Mums=)


Vid 5 rycket tog jag en ny långis med Engla, själv denna gång, så en rask promenad i 5 km spåret blev det=)

Behövs ingen viktväktare när man har Engla inte=)


Lilleman sover nu, Phille på väg isäng och för mig och Roger blir det nu mys i soffan.


Hoppas på fint väder imorgon så vi kan ge oss ut i skogen och leta kantareller, ska dock lätta lite på tempot då och tänka på nacken, jag älskar mina promenader, nacken gör dock inte detsamma=(, men men. Skam den som ger sig. Bena är det inget fel på.....


Önskar er alla en fotsatt mysig söndagskväll..


//

Linda

Presentation


Välkomna till min vrå=)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards