lilla-l

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linda Rudén - 14 september 2011 21:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Rudén - 14 september 2011 20:47

Japp, nu är familjen samlad.

John kom nämligen idag och Engla sålde in sig med hull o hår där med.


Vi har köpt ny säng, madrass o bäddmadrass till Philip, så  Roger och jag möblerade om hans rum idag, John fick Philips gamla säng, så nu åker växasängen ut....


I övrigt har det varit en lugn dag. En sväng till Sophiahemmet bara för ett läkarbesök.

Skönt med en lugn dag, för smärtan har sagt sitt hela dagen.


Att känna sig som en tant och kunna göra halv sju vid 36 års ålder är inget kul.

Hoppas verkligen att operationstid kommer snart och att den kan göra mig något bättre, en förbättring med 10% skulle förättra mitt liv med 10%.


Man ska inte klaga, men börjar bli less på detta nu, att Gubben får steka pannkakor för att jag ska slippa få ont mm....


Nu ska jag ta kaffekoppen och krypa upp i soffan för nu är dagens alla plikter gjorda=)

Imorgon blir det att lämna John till skolan, ta Engla till veterinären för tandstens borttagning, viktväktarmöte och sen en promenad i skogen med Engla och John.

Ni ska se hur hans ögon lyser när han stilt spatserar med Engla ute, lille killen.


Natti natti gott folk

// Linda

Presentation


Välkomna till min vrå=)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards